loading...
اخبار حوادث

جوک حیوانات


تمساحه ميره گدايي،ميگه:به من بدبخت مارمولك كمك كنيد!



یه روز دو تا کرم بهم می خورن اون یکی می گه مگه کرم داری



یکی حداقل به این پشه الدنگ یاد بده آدم با دهن پر حرف نمیزنه داره خونمو میخوره، وز وز هم میکنه



یه روز یه طوطی با یه خرگوش ازدواج میکنه اگه گفتی بچشون چی میشه؟ . بچه دار نمیشن!! زندگیشون داره از هم میپاچه....دعا کنین!!!


آقا گرگه بعد کلی وب گردی ای دی شنگول و منگول رو پیدا میکنه، بعد باهاشون قرار میزاره، بعدش میره سر قرار میبینه چوپان دروغگو اومده!!!


دقت كردى قيمت شير و گوشت هر روز داره ميره بالا نتيجه تو اينجا گاو باشى ارزشت بيشتره.



دو تا گاو تو مزرعه صحبت میکردن... : شنیدی این طرفا جنون گاوی پیدا شده؟ : خوش به حالت، تو که پنگوئنی چیزیت نمیشه.



یه اخلاق خوبی که پشه ها دارن تک خوریه ، شما فک کن مثل مورچه ها رفیق باز بودن یه سوژه پیدا می کردن هشتصد تا از رفیقاشونو می کشوندن اونجا چه بلایی سرمون میومد....


روزی سه تا لاک پشت میرن سیزده به در 25 سال طول میکشه تا برسن بعد یادشون میره قاشق بیارن بعد اون دوتا به اونکی لاک پشت میگن برو قاشق بیار اون میگه باشه اما وقتی من رفتم نوشابه نخورید اونا میگن باشه 50 سال میگذده اما لاک پشت برنمی گرده بعد دوستاش میگن بیا نوشابه هارو بخوریم تا نوشابه هارو باز میکنن یهو لاک پشت سومی ار پشت صخره ها میاد بیرون میگه دیدی لو رفتید اگه من میرفتم شما نوشابه ها رو میخوردین

 امیدوارم خرس زیبایی هام همیشه تو غار چشمات بچره !



یکی میگفت : باید از کنار مشکلات زندگی با سرعت عبور کنی و بگی مییییگ میییییگ !!!
اما انگار نمی دونست مشکلات نشستن رومون و میگن : انگوررررررری ، انگوررررررری !




گرگه در خونه بزبزقندی رو میزنه ؟
شنگول میگه : کیه ؟
گرگه میگه : منم آقا گرگه !
شنگول و منگول و حبه انگورتحت تاثیر صداقتش قرار میگیرن و درو باز میکنن !



یارو میره طوطی سخنگو بخره ، فروشنده بهش یه جغد میندازه
بعد از یه مدت دوستای یارو بهش می گن : یاد گرفته حرف بزنه یا نه ؟
یارو می گه : هنوز نه ، ولی خیلی توجه می کنه !



حیف نون داشته برای دوستانش تعریف می کرده: “رفته بودم جنگل، که ناگهان یه خرس بزرگ دنبالم گذاشت، من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد… من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد…”
دوستاش می گن: “حالا خوبه تا اینجا رسیدی خودت رو خراب نکردی!”
حیف نون می گه: “پس فکر کردید برای چی خرسه لیز می خورد؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟