loading...
اخبار حوادث

متولدين مرد خرداد ماه

ب

مرد متولد خرداد اكثرا دو زنه است و حتي در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و برود.در زناشويي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بي ثبات و رنگارنگ است. براي فرزندان پدري نرم و مهربان و ملايم است، ممكن است بچه هاي خود را لوس كند.مردي با ذوق، هنر دوست و غير حسود و كمي بد قول است. عاشق يك چنين مردي شدن موجب مي شود كه احساس مطبوعي از تامين به شما دست بدهد زيرا پيوسته يقين خواهيد داشت كسي را داريد كه هر وقت به وي نيازمند شديد، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهايتان نمي گذارد. تمام ترديدهاي اجتماعي كه قبل از ازدواج با او داشتيد، سريعا از بين مي روند، با وجود اين هيچ بعيد نيست كه اگر صبح روز شنبه او را براي خريد نان به خارج بفرستيد، تا يكشنبه ظهر برنگردد.

 اگر مي خوهيد اعصاب آرام و راحتي داشته باشيد، هرگز منتظرش نباشيد و هنگامي كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبيد.وقتي موفق شديد طبيعت نا آرام و رفتار غير قابل پيش بيني اش را درك و قبول كنيد،ديگر كارها برايتان سهل و ساده مي شوند. شايد اين حالت مغاير با رفتار مردي باشد كه زنش مي تواند روي شراكت او در زندگي حساب كند، ولي در عمل اين نا پايداري ها ربطي به فكر و احساسي كه او راجع به همسرش دارد، ندارد.دختري كه به عقد يك مرد متولد خرداد مي آيد، نه تنها مي تواند مطمئن باشد كه شوهرش هرگز در مشكلات و پيچ و خم هاي زندگي او را تنها نمي گذارد، بلكه در عمل هميشه لااقل دو نفر همراه دارد كه هر دوتايشان همان شوهر او هستند.

 شما مي دانيد كه او در برج دو پيكر به دنيا آمده است. مثلا موجودي است كه دو روح كاملا متفاوت در يك كالبد داشته باشد. حتي شخصيت او دوگانه است. او خوش صحبت و مردم دار است. به مهماني رفتن و مهماني دادن و با مردم جوشيدن را دوست مي دارد. هم صحبت خوبي است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نكته سنج و باذوق است. اگر با او آشنا شديد، اگر با او گرم گرفتيد، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فكر حلقه نامزدي و سفره عقد افتاديد، از ابتدا بدانيد كه مردي را براي زندگي انتخاب كرده ايد كه ممكن است ماه عسلش را نصفه كاره رها كند و براي انجام كاري تك وتنها به يك شهر ديگر برود. وزش يك باد و نسيم تصميم و راي او را بر مي گرداند. او به شدت از تنهايي نفرت دارد و هميشه مايل است در جمع باشد. اگر براي مدت درازي بماند، كارش به اشك و آه و فغان خواهد كشيد. يك روز ممكن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به ديدنتان بيايد و پيشنهاد كند كه با هم به ديدن يك فيلم كمدي و يا تماشاي يك سيرك برويد. او براي شما گل، عطر، صفحه، كتاب و كادوهاي دوست داشتني ديگر مي آورد. شما دعوتش را قبول مي كنيد و با هم به گردش مي رويد، ساعات خوشي با سرعت سپري مي شوند و شما از اينكه در كنار مردي اين همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادي و نشاط هستيد، از خوشحالي در پوست نمي گنجيد.

 او به صد شيوه مختلف به شما مي گويد كه دوستتان دارد، شيوه هايي كه نظيرش را هيچ كس ديگري نم داند.فرداي آن روز تلفن زنگ مي زند و او بدون هيچ دليل قانع كننده اي قرار ملاقات بعدي اش را با شما به هم مي زند و موجب مي شود كه هزار فكر و خيال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بيايد. آيا اظهار عشقش به شما شوخي بوده است؟ آيا دوست دختر ديگري پيدا كرده است؟ آيا كار خلافي از شما سر زده است؟ آيا گرفتاري خاصي برايش پيش آمده است؟چند روز بعد باز سر وكله اش پيدا مي شود، با دهها جمله خوش آيند وچهره اي مملو از نشاط، اگر كوچكترين حركتي از شما مشاهده كند كه دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب مي گردد، اما در همان حالت ممكن است از شكل كفش و يا آرايشي كه كرده ايد انتقاد كند ويا با فلان نظريه اي كه ابراز مي داريد، مخالفت نمايد و حتي بگوييد كه شك دارد كه در جوار يكديگر خوشبخت خواهيد شد.

 درباره اين رفتار ضد و نقيض واين كردار مغشوش ابدا حيرت نكنيد و علتش را جستجو نكنيد زيرا خودش هم جواب درستي براي توجيه كردن آن ندارد.اگر شما تاب مقاومت بياوريد وصبر و حوصله داشته باشيد، هفته بعد بار ديگر خود را با او در تئاتر، موزه، سينما، كتابخانه و يا گالري نقاشي مي بينيد و عميقا مجذوب اطلاعات وسيع و عميقش در رشته هاي مختلف علمي و هنري مي شويد. در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش مي گيرد و پيشنهاد مي كند كه با وي ازدواج كنيد، درست به همين صورت، خيلي برق آسا، لحن كلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صميمي است كه شما در يك لحظه تمام آن چندگانگي ها، تمام‌ آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش مي كنيد و مي گوييد « حاضرم »، در يك چنين موقعيتي، اگر واقعا خيال شوهر كردن داريد، كوچكترين ترديدي در جواب مثبت دادن سريع به خودتان راه ندهيد زيرا در غير اين صورت ممكن است او عقيده اش را خيلي زود عوض كند، به اين ترتيب است كه شما همسر يك مرد «چيستان » مي شويد.بله او ي «چيستان» و سئوال مشكل است. اگر شما انتظار داريد كه شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پيوسته مثل مجنون به ليلي خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقيده اش را عوض نكند، در اشتباه كامل بسر مي برد.

 اگر يك چنين آرزوها و نياتي در سر داريد، هرگز خود را برسر راه يك مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهيد. اگر از زمره زناني هستيد كه مي خواهيد زندگي آرام ، مطمئن و يكنواخت و معمولي داشته باشيد، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگريزيد.

نمونه بسيار بارز دو شخصيتي بودن متولدين خرداد را مي توانيد از دهان يكي از زيباترين و مشهورترين هنرمندان هاليوود بشنويد. او مي گويد كه يك روز تعطيلات آخر هفته را به اتفاق عده اي از دوستان و آشنايان ميهمان يكي از كارخانه دارهاي بزرگ بودم، او ما را به كشتي تفريحي خود دعوت كرده بود تا در سواحل زيباي مديترانه به گردش بپردازيم. اين اولين باري بود كه من او را مي ديدم و وقتي پا بر روي عرشه كشتي اش گذاشتم، با برخورد بسيار سرد وي مواجه شدم. رفتار او طي دو روز بعد هم به قدري توهين آميز جلوه كرد تا جايي كه به يكي از دوستانم گفتم نمي دانم او كه اصلا نمي خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به اين ميهماني دعوت كرده است.

 اين اولين باري است كه من او را مي بينم و هيچ دليلي براي اين رفتار بي نزاكتش نمي توانم حدس بزنم. اما اين خانم گول ظاهر ميزبان را خورده بود زيرا اين مرد متولد خرداد مدت ها بود كه عاشق او شده بود و اين عشق در طي آن دو روز چنان شدت پيدا كرد كه سر انجام از وي خواستگاري كرد و كارشان به ازدواج كشيد، اما آيا اين رفتاري است كه بايد از يك عاشق سر بزند؟همانطور كه قبلا نيز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد كه مرموز جلوه كند و چندگانگي خلقي و روحي او نيز ناشي از همين رمز و راز است.گاه عاشق است و براي زني مي ميرد ولي به او اخم مي كند، گاه از كسي قلبا نفرت دارد ولي از روي سياست و مصلحت با او چنان گرم مي گيرد كه گويي ديگر هيچكس را به اندازه او در دنيا دوست نمي دارد .

متولدين زن خرداد ماه

زني با چند شخصيت گوناگون، با قوه تخيل بسيار، خوش سر و زبان، با سليقه، ماجرا دوست و بي ثبات.مردي كه با يك دختر متولد خرداد ازدواج كند، گويي كه چندين زن در حرمسرا دارد. اين زن در جستو جوي يك مرد كامل است و به همين جهت در هر مردي يك صفت قابل تحسين مي يابد. او گاهي خانه دار، گاهي تنبل، گاهي جذاب و دلربا، گاهي غمگين و متاثر، گاهي پر حرف و پر سفسطه، گاهي خاموش و كم حرف است.

آيا هرگز فكر كره ايد كه تعدد زوجات لازم است و يك مرد بايد بيش او يك زن داشته باشد؟ آيا از اينكه قانون تنظيم خانواده شما اجازه نمي دهد بيش از يك همسر انتخاب كنيد، دلخوريد؟ خوب اگر اينطور است با يك دختر متولد خرداد ازدواج كنيد وحتم داشته باشيد كه با اين كار خود صاحب لااقل دو زن شده ايد و تازه چه بسا كه در همين يك نفر سه، چهار، پنچ ويا حتي بيشتر زن البته بين او و يك حرمسرا تفاوت هايي هم هست، براي مثال او را مثل يك عضو حرم نمي توان در چهار ديواري حرمسرا حبس كرد و گفت كه فقط به يك كار بپردازد و راجع به يك يا چند چيز محدود و مشخص فكر كند. فكر او دائما در حال پرواز است و او به شيوه هاي خاص دائما به دنبال اين افكار و روياها مي رود. با وجود اين اگر او را قدري عميق تر مورد بررسي قرار دهيم، در ميان اين چند زن ( يا بهتر بگوييم اين زن چند شخصيتي ) موجود رومانتيكي جلب مي كند كه اگر بتوانيد احساسات فكري، روحي و جسمي اش را يك جا مورد بهره برداري قرار دهيد، خوشبخت ترين مرد روزگار خواهيد بود. البته حصول به اين هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصيات چند گانه، چندان كار ساده اي نيست. به هر صورت من مي توانم به شما اطمينان بدهم كه او به تنهايي مجموعه اي است از چند زن و متاسفم از اينكه بايد اضافه كنم كه شناخت هر يك از اين زن ها، كه به كلي با بقيه تفاوت دارند، محتاج به بر رسي هاي زياد و كوشش فراوان مي باشد . سن و سال در رفتار و كردار زني كه در اين ماه متولد شده باشد، تاثير به سزايي دارد زيرا تا زماني كه دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، روياهاي عاشقانه تنها انديشه هايي هستند كه در سرش وجود دارد. در اين دوره او به ميزان فوق العاده زيادي دم دمي مزاج و بي ثبات است. او يك روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ويا حتي طرز راه رفتنتان به دنبالتان مي آيد و بعد در عرض بيست و چهار ساعت آنچنان از شما روگردان مي شود كه از موهاي سرتان تا جوراب پايتان را مورد انتقاد قرار مي دهد و اين كار را آنچنان تند و كنايه آميز انجام مي دهد كه شما احتمالا براي التيام جراحات قلبتان مجبور مي شويد دست به دامان روانكاو بزنيد، اما يادتان باشد كه تا اينجا لااقل صاحب دو دوست دختر هستيد و احتمالا تعداد ديگرن هم هستند كه هنوز از آن ها خبري نداريد.

 زن متولدشده در اين ماه آنقدر ها هم كه گاهي اوقات به نظر مي رسد، سنگدل و بي احساس نيست. قدرت تحليل بسيار قوي اش موجب پيدايش فانتزي هاي گوناگوني مي گردد كه ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا كردن آن است و يك متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن هاي ديگر به اين كار نيازمند است .‌يك مرد متولد خرداد مي تواند در آن واحد يك خواننده، يك كار خانه دار، يك هندپيشه، يك فروشنده و رئيس يك هيات مديره باشد وتمام اين كارها را هم با موفقيت انجام بدهد، اما يك زن اگر چنين باشد، بوالهوس و دمدمي مزاج شناخته مي شود.

فكر نكنيد كه يك زن متولد اين برج نمي تواند اين چنين باشد، اما اجتماع ما يك چنين موقعيتي را كمتر در اختيار يك زن مي گذارد درحالي كه در دنياي عشق و احساسات او مي تواند هوس هاي هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خويشتن را تا هر قدر كه مي خواهد ارضا كند. زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهاي بهاري مي ماند، گاهي پر رعد و برق، گاهي پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آميز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد. دختر برج خرداد خيلي بيشتر از آنكه طالب عصبانيت شما باشد، به شفقت شما نياز دارد و براي او جدا مشكل است كه هر بار خود را واقعا تسليم يك نفر بكند. او در حالي كه مجذوب قدرت روحي و هوشي يك مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوي هنر و شعر و موسيقي چشم دوخته است. او وقتي مردي را پيدا كرد كه داراي قدرت خلاقيت است، آن وقت شخصيت دوگانه اش شروع به خودنمايي مي كند. او درست در همان لحظاني كه با مرد دلخواه خويش به تماشاي يك نمايشگاه رفته و خوشحال است از اينكه سر انجام كسي را پيدا كرده كه مثل خودش از ديدن تابلوهاي زيبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوي از وي مي پرسد كه آيا اين مرد هنر دوست مرد زندگي هم هست؟

من حتم دارم كه با توجه به مطالب فوق شما تا حدودي مي توانيد حدس بزنيد كه يك زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودي است. او را به حال خودش بگذاريد، زيرا معمولا مي تواند مسائل ناشي از دو گانگي هاي وجود خويش را درون خويش نگاهدارد وشما را با آن ها درگير نسازد.او يك دوست شاد و دل زنده است. در ايامي كه ماه در آسمان نوراني است، او موجودي سرشار از شادي و نشاط است كه با ارائه هوش و ذكاوت و همدلي و مهرباني موجب رضايت خاطرتان را فراهم مي سازد. در طي اين روزها او كوچكترين حركات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در اين گونه مواقع ظرافت زنانگي به ميزان زيادي در وي مي جوشد اما يادتان باشد كه در صورت لزوم مي تواند سريعا به نقطه برودت و سردي رجعت كند. زن متولد شده در ماه خرداد خيلي به راحتي مي تواند يك مهماني زنانه سوت كور را به شور و نشاط بياورد ويا فكر گرفتاري هاي بزرگ يك مرد را از سرش خارج سازد . در حالي كه به زحمت مي توان او را در قالب يك زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زماني لازم باشد، ساير زنان مخفي شده در وجودش سريعا شروع به خودنمايي مي كنند مثلا شما ممكن است روزي او را در قالب يك باونوي فكور و سخنور كه عقايد فلاسفه بزرگ را مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهد و به شيوه اي تعجب آور درباره سياست و يا ادبيات سخن مي گويد، ببينيد وبلا فاصله روز بعد مشاهده كنيد كه دستخوش احساسات مي شود و اشكش از فرط رقت احساسات جاري مي گردد و خود را تنها و بي پناه نشان مي دهد و لحظه اي بعد دوباره سرشار از تحرك و نشاط مي گردد.

 بله، او هر چه باشد، يكنواخت و خسته كننده نيست. اگر خيال مي كنيد كه اين اغراق گويي ست، هنر پيشه فقيد« مارلين مونرو» را به خاطر بياوريد. تمام مردهايي كه با وي آشنا بوده اند، از « كارل سندبورگ» گرفته تا آرايشگري كه موهايش را درست مي كرد، او را به صورتي مي شناختند كه با ديگران تفاوت فراوان داشت. دختري كه در برج جوزا تولد يافته باشد، شديدا مايل است كه كسي را واقعا و از صميم قلب دوست بدارد، اما هميشه اين احساس خود را كتمان مي كند، او واقعا بچه دوست است ولي اين حقيقت را از شوهر خود پوشيده نگاه مي دارد. او قبل از ازدواج در هر مردي چيزي جالب دوست داشتني مي يابد، اما پيوسته در جستجوي كسي است كه واجد تمام شرايط و خصائص لازم براي خوشبخت كردن يك زن باشد، او به دنبال يك مرد كامل است. شما او را يار و همدم بسيار خوبي ميابيد. دختري كه طبيعت برج دو پيكر را براي تولدش انتخاب كرده باشد، حاضر است با شما از ميدان ورزش تا سالن سينما و كتابخانه بيايد. او در ميدان ورزش به همان اندازه از خود هيجان و علاقه مندي نشان مي دهد كه در يك مهماني رقص قوه تفكر باشكوهش وقتي كاملا آشكار مي شود كه موضوعي حس كنجكاوي او را تحريك كند. اين خصيصه موجب مي گردد كه با زيركي و قدرت تمام به جست و جوي آنچه كه در مغز شما مي گذرد، بپردازد و براي حصول به اين هدف برخي از افكار خويش را برايتان بازگو مي كند. تا زماني كه شما از او ثبات قدم نخواهيد، زن بي نظيري است. شايد گوشزد كردن اين نكته هم لازم باشد كه او ممكن است خود را صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص ديگري را به مراتب مناسب تر از شما بيايد . او زودتر از هر زن ديگري مي تواند شما را فراموش كند، مگر اينكه دائما در جوارتان باشد. گناهي هم ندارد. طبيعتش طوري است كه تغيير و تحول را دوست دارد و حتي مي توان گفت به آن عميقا نيازمند است. تا زماني كه گذشت ايام به وي نياموخته باشد كه در زندگي پرماجرايي را مي گذراند و اين حالت را باالطبع شامل حال مردي كه عاشقش است نيز مي كند. وقتي پيشنهاد ازدواج شما را قبول كرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان ديگري كه نتوانسته اند با گرفتن يك زن صاحب يك حرمسرا شده باشند، دهان كجي خواهيد كرد. بله، شما اين موقعيت استثنايي را داشته ايد كه با يك زن ازدواج كنيد ولي يك حرمسرا را به خانه خود بياوريد. زن شماره يك اين حرمسرا قادر است هر چه بخواهيد انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداري مي باشيد، او مي تواند اين چنين باشد ولي به شرط اينكه نيازهاي قلبي اش را ارضا كنيد. اين زن از اينكه با شما هزاران فرسنگ مسافرت كند و هر سال در يك شهر بساط خانه و زندگي را بگسترد، ذره اي دلتنگ نخواهد شد. همانطور كه گفتيم، او عاشق تغيير و تحول است و در نتيجه هيچ دليلي نمي بينيد كه با ماجرهاي زندگي شما مخالفت كند حتي اگر اين ماجرا نوعي قمار بازي باشد. او پيوسته از تغيير وضع به هيجان نمي آيد. زن متولد خرداد شم اقتصادي قوي دارد و اگر شما به كار تجارت مشغول مي باشيد، بهتر است مسائل و مشكلات خود را با او مطرح سازيدزيرا نه تنها مي تواند نظريات جالبي ارائه بدهد، بلكه در اين گونه امور مشوقي بهتر از او نمي توانيد پيدا كنيد. شما مي توانيد در صورت ضرورت از وي بخواهيد كه به دفترتان بيايد و برايتان كار كند تا در آمدي بيشتري را كه به آن نياز پيدا كنيد. شما مي توانيد در صورت ضرورت از وي بخواهيد كه به دفترتان بيايد و برايتان كار كند تا در آمد بيشتري را كه به آن نياز پيدا كرديد، بدست بياوريد.

 

متولدين مرد تير ماه

مرد متولد تير بسيار اخمو و ترشرو، بچه مسلك، تودار، زن دوست، همبازي بچه ها، عاشق نقاشي و بخيل و پول

 دوست مي باشد.اگر با يك مرد متولد تير ماه ازدواج كرديد، در مايه جهيزيه خود يك چتر هم حتما ببريد، زيرا در

 خانه شما يك روز هوا ابري است و يك روز باراني، در آنجا شما هم مي خنديد و هم گريه مي كنيد.مرد متولد تير ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقي مي ماند و سعي مي كند همسرش مانند مادرش باشد.او بدون شك استاد است و مي تواند طولاني ترين مطالب را در كوتاهترين جملات بيان كند. حواسش هرگز پرت نمي شود و از پرچانگي بيزار است و به دلايل نبايد انتظار داشته باشيد كه در جلسات اول آشنايي با شما اسرار را برايتان بازگو كند.

مرد متولد تير نه تنها هرگز به كساني كه نمي شناسد، اعتماد نمي كند بلكه در زندگيش مطالبي وجود دارند كه هيچ وقت كسي به آن ها وقوف پيدا نخواهد كرد، حتي نزديك ترين دوستان ياهمسرش. شناختن او مستلزم صبر بسيار و زمان دراز است. او همان قدر كه ممكن است بوالهوس باشد، مي تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر كه اخمو است، ممكن است متبسم هم باشد. چون او در برج سرطان متولد شده است. ترش رويي و خرچنگ گونه، و رفتار نا مهربانش به تدريج ممكن است به خوشرويي و خوش مشربي تبديل بشود، و جالب آنكه اگر اين چنين شد، ديري نمي گذرد كه شما مي توانيد صدي قهقه هاي او را هم بشنويد.

وقتي شما مي خواهيد اوقات تلخ او را با حلقه كردن دست ها به دور گردنش بر طرف كنيد و زماني كه سعي مي كنيد و زماني كه سعي مي كنيد اخم هاي به هم گره خورده اش را با نوازش كردن از هم باز كنيد، بدبيني و سردي و نا مهرباني اش شما را تا حد دلخوري مي آزارد.در مجالس و ميهماني ها آنچنان با ادب و با نزاكت است كه شما به زحمت مي توانيد انتظار داشته باشيد حتي براي يك دور رقص دعوتتان كند. با وجود اينكه اصلا احساساتي نيست ولي در كار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند كه او بيش از آنكه از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است. اگر با وي ازدواج نكرده ايد، اين مطلب را درباره اش به خاطر داشته باشيد. طبيعي است كه شما مي خواهيد او را به بهترين وجه ممكن بشناسيد و با آنچه گفته شد، ممكن است اين تصور برايتان به وجود بيايد كه از يك آدم دو شخصيتي است، اگر چه اين نظر ممكن است تا حدي درست باشد اما يادتان باشد كه او به شدت تحت تاثير ماه است و حركت بر رفتار و طرز فكرش اثر مي گذارد. او امروز اينجاست فردا جاي ديگر. اخلاق و رفتار واقعي از آن اخلاق و رفتاري است كه بين هلال ماه و بدر از او مشاهده مي شود.

 نكته اي را كه بايد بدانيد اين است كه از نظر اخلاقيات ، بر غم تغييرات ظاهري هرگز ارتباطش با خصوصيات باطني قطع نمي گردد، هميشه اين حقيقت مهم را به خاطر داشته باشيد كه عليرغم ظاهر پر اخم و تخم و ترشرو كه دارد، قلبي نرم و رئوف در سينه اش مي تپد و همين امر او را كه به ظاهر يك پارچه سنگ به نظر مي رساند، بسيار آسيب پذير مي سازد.اگر قلبش جريحه دار شود، فورا به داخل لاك خود فرو مي رود و آنجا جايي است كه نه تنها خود را از گزند ديگران در امان مي بيند، بلكه مي تواند خويشتن را از افكار و احساسات ناراحت كننده خودش نيز دور نمايد. او درست مثل يك خرچنگ وقتي زخم خورد و آسيب ديد، در نهايت سكوت كنج عزلتي پيدا مي كند و به آن پناهنده مي گردد.

در اين حالت دسترسي به او ديگر غير ممكن است و بايد تنهايش گذاشت تا به تدريج به غم دل خويش پيروز شود و به قول معروف آفتابي بشود. متاسفانه تغييرات حالت و اخلاق متولد برج سرطان به نحوي است كه سريعا بر اطرافيانش تاثير مي گذارد و موجب ناراحت و دلخوري ايشان مي گردد. از سوي ديگر به هنگام خوشحالي وسر حال بودن نيز چنان است كه موجب شادي همه اهل خانه مي شود. يك چنين خصوصيات اخلاقي بالطبع شما را دائما بر سر دوراهي نگاه مي دارد، تا جايي كه اغلب اوقات نمي دانيد عكس العملتان بايد سرد و بي تفاوت باشد و يا گرم و عاشقانه. اما با وجود اين يادتان باشد كه اين تنها شما نيستيد كه اين حالت را پيدا مي كنيد، تمام اطرافيان او پيوسته نسبت به وي بر سر دو راهي قرار مي گيرند.

گاهي اوقات نگاه سردش شما را از سرما به لرزه در مي آورد و چند روز بعد قلب گرمش شما را در جوار شعله هاي يك عشق سوزان قرار مي دهد، حد متوسط او فقط وقتي است كه خطر از دست دادن چيزي تهديدش كند. او نيازمند به آن است كه هر روز ده ها بار به وي اطمينان بدهيد كه از آن او هستيد كه مي توانيد زير گوشش زمزمه كنيد و او را غرق اطمينان و آرامش سازيد. وقتي ماه در آسمان به صورت بگيريد، به نحوي كه هيچ بعيد نيست در بحبوحه هيجان خاص و عاشقانه ناگهان سرد و خاموش بشود و شروع به خواندن يك قصيده بلند بالاي عاشقانه و سوزناك بنمايد، و درست در آن لحظاتي كه شما توانسته ايد با كوشش فوق العاده هيجانات عشقي خويش را در قالب روياهايي متناسب با كلمات و جملاتي كه در اشعار مزبور هستند، فرو ببريد و سرتان را آهسته به سينه و شانه او تكيه بدهيد، موضوع را عوض مي كند و از اين شاخه به آن شاخه ديگر مي پرد. اين واقعا شگفت انگيز است كه ماه چطور مي تواند بر او و حركات و رفتارش تاثير بگذارد، براي بسياري از زن ها تحمل يك چنين تغييراتي غير ممكن است، حتي اگر اتومبيل او آخرين مدل و منزلش بسان يك قصر باشد و در آمدش از يك ميليون در ماه تجاوز كند.اگر شما زني هستيد كه معتقديد كرايه خانه و اقساط بدهي را بايد سر موعد پرداخت كرد، مطمئن باشيد كه مناسب ترين مرد روزگار را در كنار خود داريد. به احتمال قوي او يكي از معتقدترين افراد روزگار به لزوم تامين آتيه است، او اعم از اينكه در آمدش كم باشد يا زياد، تمام روز را به اين فكر است كه چطور مي تواند آ‎ينده مالي و اقتصادي خودش، شما و بچه هايتان را به بهترين وجه ممكن تامين كند. امور مالي يكي از آن موضوعاتي است كه از همان اوان كودكي توجه و علاقه او را به خود جلب كرده و ديري نمي گذرد كه پي مي برد جمع كردن پول بهتر از خرج كردن آن است، براي توصيف وضع او نسبت به پول مي توان كلمه خسيس را بكار برد، اما اين را مي توان گفت كه وي هرگز يك شاهي بيخودي خرج نمي كند و پول برايش هر چه باشد، شوخي نيست.

او بدون شك قبل از آنكه الفبا را بياموزد، شمارش پول را ياد مي گيرد و سكه ها و اسكناس هاي مختلف را مي شناسد و قبل از آنكه پا به دبيرستان بگذارد، براي خود كتابچه دخل وخرج درست مي كند. ارقام موجودي اش را در بانك مانند يك قرص مسكن قوي به اعصابش آرامش مي بخشد.كما اينكه پرداخت كرايه خانه، قسط بدهي هم همين حالت را در وي ايجاد مي كند. متولد برج تير علاوه بر آنكه به علت تمايل به تامين آتيه دست به جمع آوري پول مي زند، از لمس كردن پول و شمارش آن هم لذت مي برد.اگر يكي از والدينش متولد يكي از ماه هاي تابستان باشند، نوعي تمايل به دستپاچگي و دلشوره در وي ديده مي شود كه به نحوي قابل تحسين آن را كنترل مي كند و به همين ترتيب اگر عوامل ارثي موجب بشوند كه آدم خوشرو وخوش مشربي باشد، به شدت مانع از آن مي شود كه خوشرويي دائمي عادت وي بشود.قبل از آنكه بر سر سفره عقد بنشيند و نام خانوارگي يك مرد متولد تير را به عنوان شوهر قبول كنيد، به اين نكته فوق العاده مهم توجه بنماييد كه او نسبت به امور مالي داراي عقايد و نظريات جالبي است، مثلا او معتقد است وقتي يك مانتو با جنس خوب سالهاي سال خدمت مي كند، چه دليلي دارد كه آدم پولش را براي خريد يك باراني معمولي كه فقط يك زمستان كار مي كند و بعد از مد و ريخت مي افتد، دور بريزد؟ خريد يك كاديلاك در ذهن او نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود، در حالي كه خريد يك اتومبيل ارزان قيمت و يا دست دوم كه هر هفته بايد به تعمير گاه برود، مثل آن است كه آدم با دست خودش پولهايش را آتش بزند. به اين ترتيب ملاحظه مي كنيد كه او بيش از آنكه خسيس باشد، حسابگر است.

 به نظر وي كيفيت جنس وصرفه جويي در يك طرف معادلات اقتصادي قرار دارند و پول در طرف ديگر. آيا شما زني هستيد كه بتوانيد اين نكات را در زندگي خود بكار ببريد؟از نظر رابطه مرد متولد تير ماه با پول اين را به طور يقين بايد گفت كه او حتي اگر عاشق شعر و ادبيات باشد، اگر لحظه اي از موسيقي غافل نگردد و حتي اگر تمام اوقات بيكاري اش را در گالري هاي هنري بگذراند، باز از فكر پول نقد غافل نمي ماند. وقتي يك نقاش متولد شده در برج خرچنگ اتاق زير شيرواني منزل را براي انجام كارهاي هنري خود، مثلا نقاشي انتخاب مي كند، دلتان اصلا شور نزند كه سر ساعت غذا و آشاميدني برايش ببريد زيرا او قبل از استقرار در اين محل در گوشه و كنارش يك مقدار خوراكي، يا تعداردي قوطي كنسرو پنهان كرده است. اگر شوهرتان به عنوان سرگرمي نقاشي مي كند، هرگز به كسي وعده ندهيد كه يكي از تابلوهاي او را به وي خواهيد بخشيد زيرا شوهرتان حتما در صدد فروش تابلوهاي خود مي باشد و اگر كارش خوب باشد، قيمت آن را هم خيلي دست بالا مي گيرد، در ضمن اين را هم بدانيد كه قيمت ها را چندان هم بي ربط نمي گويد زيرا كسي كه تحت تاثير صورت فلكي خرچنگ است، فقط وقتي دست به يك چنين كارهايي مي زند كه مطمئن باشد مي تواند آن را به نحو مطلوبي ايجام بدهد و چون استعدادهاي هنري زيادي هم در وي نهفته است، در كارهايي مثل نقاشي و مجسمه سازي و قالب گيري و امثالهم زبردستي زيادي از خويشتن نشان مي دهد.اگر او كاملا تحت تاثير صورت فلكي سرطان تاشد، علاقه اي به لباس هاي اسپورت از خود نشان نمي دهد وعاشق لباس هاي شيك و تجملي است.

 

 

متولدين زن تير ماه

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق كم حرف و كم تظاهر از ويژگيهاي مهم مرد متولد دي ماه است.پدري جدي و خشك اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجيح مي دهد. مرد متولد دي ديواري به ظاهر غير قابل عبور به دور خود مي كشد، او در عين حال تا حدي خشن و بسيار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنين به نظر مي رسد كه خواهان دوري جستن از ديگران و عزلت گزيني است، اما نه تنها در حقيقت اين چنين نيست، بلكه اگر خوب دقت كنيد، مي بينيد كه بسيار هم جاه طلب و شهرت پرست است.يك چنين دو گانگي در امور عشقي او نيز به چشم مي خورد، به اين ترتيب كه با وجود آنكه سخت رويايي مي باشد، سياره زحل،‌ يعني جرم سلوي كه حاكم بر كردار و رفتار او است، مانند يك ترمز قوي جلوي ابراز احساسات وي را مي گيرد.

اين سياره به طور مداوم از او مي خواهد كه موجودي آرام،‌ اهل عمل و جدي باشد. اين اعمال نقوذ كه در واقع مغاير با خصوصيات ذاتي اوست، گاهي اوقات منجر به سر زدن كارهايي از او مي شود كه موجب تعجب اطرافيانش مي گردد.احتمالا اولين چيزي كه در يك مرد متولد دي نظر شما را به خود جلب مي كند، زبان نيش دار اوست، اما اندكي بعد مي بينيد كه در اين مورد نيز دوگانگي خاصي در اوست. به اين ترتيب كه متوجه مي شويد كلمات و جملات ناخوش آيند او از روي قصد و نيت خاصي نيست و اندكي پس از آنكه يك چنين جملاتي از دهانش خارج شد، سعي مي كند آن را رفع و رجوع كند.

 اگر بتوانيد پا به خلوت درون يك مرد متولد دي بگذاريد، با كمال تعجب در نهاد او موجودي مي بينيد سرشار از شادي و نشاط، و دستخوش رؤياهاي طلايي و آرزومند دستيابي به بي قيدي و آزادي هاي بي حد و حصر كه همه اين تمايلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفي مانده و به ندرت عرض وجود مي كند.در هفته ها و حتي ماه هاي اول آشنايي خود با يك مرد متولد دي اين توهم به شما دست مي دهد كه رسيدن به منصب عالي را بر هر چيز ديگري ترجيح مي دهد و اگر از وي پرسيده شود كه بين شما ( عشق ) و يك مقام برجسته بايد يكي را انتخاب كند بدون كوچكترين ترديد مقام را انتخاب خواهد كرد، اما اگر فقط قدري حوصله به خرج بدهيد،‌خواهيد ديد كه قضاوت شما تا چه حد اشتباه آميز بوده است و در سينه او چه قلب گرم و عاشق پيشه اي در حال تپيدن است. پس از پي بردن به حقيقت امر بهتر است به آنچه كه دستگيرتان شده اكتفا كنيد.

به عبارت ديگر هرگز انتظار نداشته باشيد كه گفتار و رفتار وي نشان دهنده اين انتخاب دروني باشد زيرا مرد متولد دي كمتر به عشق خود اعتراف مي كند. در حقيقت سياره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد كه اعترافات صادقانه بر زبان متولد دي ماه ظاهر بشود و انديشه ها و تمايلات باطني او آشكار گردد.مرد متولد دي چنين وانمود مي كند كه اصلا نيازي به تعريف و تمجيد ندارد و حتي به هنگام شنيدن تعريف و تمجيد هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضايت خاطر و شادماني عميق خويش مي گردد، اما حقيقت اين است كه او با تمام وجود خواهان آن است كه مرتبا به وي بگوييد كه چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستني و جالبي است.مرد متولد دي جاه و مقام را به ثروت ترجيح مي دهد و قلبا مايل است مدير كل و وزير باشد تا يك بازرگان ثروتمند ولي گمنام. حتي ثروت براي او وسيله كسب قدرت و شهرت است.

در زندگي مرد متولد دي نكته جالبي وجود دارد كه منحصر به خود اوست و آن اين است كه در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج كه پا به سن مي گذارد،‌ نرم مي شود تا جايي كه در ميانسالي، تبديل به يك آدم خوش مشرب و اجتماعي مي شود، به اين ترتيب اگر شما همسر او هستيد، با مشكل خاصي در زندگي خود مواجه هستيد و از يك نظر مدار زندگي شما بر خلاف زنان ديگر در حركت معكوس مي چرخد، به اين ترتيب كه زنان ديگر بايد در اوايل زندگي دندان روي جگر بگذارند و سر به هوايي هاي شوهر خود را تحمل كنند. به اين اميد كه پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالي كه شما درست برعكس در ابتداي زندگي خيالتان از بابت سر به هوايي و هوسبازي آقا كاملا راحت خواهد بود اما هر چه كه آقا پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بيشتر است. او به طور حتم به شما پيشنهاد نخواهد كرد كه ماه عسل خود را در پاريس بگذرانيد، اما هيچ بعيد نيست كه سي سال بعد با اصرار از شما بخواهد كه سفري به تاج محل هندوستان بكنيد زيرا شنيده است كه شب هاي مهتابي آن بسيار عاشقانه است.يك چنين حالتي لااقل از يك نظر بسيار خوب است و آن پيش نيامدن احتمال طلاق و جدايي در ده سال اول زندگي است. در سال هاي اول زندگي هيچ زني به اندازه شما خيالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته اين احتمال وجود دارد كه بعدها فيل او ياد هندوستان كند كه در اين حالت نيز موضوع به دو دليل بزرگ هرگز جدي نخواهد بود: اول اينكه در سنين ميان سالي ديگر آن شور و هيجان جواني در وي وجود ندارد و دوم اينكه مرد متولد دي واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد، لذا الفت و هم بستگي خانوادگي مانع از بوالهوسي هاي مخرب و آزار دهنده وي مي گردد.علاقه اين مرد به خانواده اي كه در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگي از بين نمي رود بلكه تقليل هم پيدا نمي كند و خيلي به نفع شماست كه سعي كنيد نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندي از خود نشان بدهيد. البته اين امكان وجود دارد كه شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بي تفاوت ببينيد، به شما توصيه مي كنم كه گول اين حالت ظاهري را نخوريد و خداي نكرده زبان به بدگويي از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نكنيد و يا نسبت به آن ها بي توجهي و بي علاقگي از خود نشان ندهيد، كافي است فقط يك اتفاق ناگوار براي كنترل يكي از اعضاي خانواده وي روي بدهد تا ببينيد چطور كنترل ظاهري خود را از دست مي دهد و عشق پوشيده و باطني وي ناگهان آشكار مي شود.مرد متولد دي به طور مطلق دختري را براي همسري انتخاب مي كند كه مادري نمونه و زني خانه دار باشد. او در عين حال از زن خود انتظار دارد  كه خيلي خوش لباس و شيك و هميشه مرتب باشد. مطمئن باشيد كه اگر فقط يك روز سر و وضع شما مرتب نباشد يا در نهايت صراحت آن را مستقيما به رخ شما مي كشد و يا با عكس العمل و به طور غير مستقيم در رفتار و گفتارش اثري آشكار از اعتراض خود بدهيد، يك كتال شعر است،‌ و هر قدر اين كتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است.ابراز علاقه و عشق را بايد به وي ياد بدهيد، در غير اين صورت براي تمام عمر از شنيدن جملات عاشقانه و كلمات زيبا از دهان او محروم خواهيد ماند.

او خيال مي كند همين قدر كه شما را همسري خويش انتخاب كرده، همين قدر كه هر روز پس از اتمام كار به منزل مي آيد، همين كه شما در انجام كارهاي منزل و رسيدگي به امور بچه ها مختار گذاشته كافي است كه عشق و علاقه او به شما ثابت كند و ديگر نيازي به اين نيست كه اين مطلب را به زبان هم بياورد.به عنوان پدر، او واقعا يك رئيس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس مي كند و اين احساس تابع زمان و مكان نيست؛ به اين معني كه چه در سر ميز غذا در منزل و چه بر سر سفره اي كه در يك گردش خانوادگي روي علف هاي بيابان پهن مي شود،‌ او در بالاي سفره مي نشيند و موقعيت برتر خود را حفظ مي كند.

 پدر متولد دي از بچه هاي خود مي خواهد كه كودكاني مطيع و باانضباط باشند، درمقابل به خواسته هاي ايشان مثل خريد يك دوچرخه و يا بر پا كردن يك جشن تولد بزرگ جواب مثبت مي دهد حتي اگر انجام يك چنين كارهايي فشار زيادي به بودجه خانواده وارد بياورد. پدر متولد دي مراقب رفتار و كردار كودكان خود مي باشد و هيچ نكته اي را فراموش نمي كند. رفتار او با بچه هايش خشك و رسمي به نظر مي رسد و شما براي عوض كردن يك چنين رويه اي اولا بايد مرتبا به وي گوشزد كنيد كه با بچه ها خيلي خشك و رسمي نباشد و از طرف ديگر به بچه ها ياد بدهيد كه از ابراز علاقه به پدرشان كوتاهي نكنند، چون او تشنه احترام و محبت است و اداي احترام در حق او موجب تقويت اعتماد به نفس در وجودش مي شود. مرد متولد دي هرگز از روي هوي و هوس ازدواج نمي كند و به همين دليل كمتر اتفاق مي افتد كه كار او با همسرش به جدايي بكشد.

 بر طبق آمار موجود، مردان متولد دي خيلي كمتر از متولدين ماه هاي ديگر كارشان به دادگاه و طلاق مي افتد، با وجود اين بايد توجه دقيق داشته باشيد كه هرگز او را در اين بن بست قرار ندهيد. اگر روزي به اين نتيجه برسد كه همسر مناسبي براي او نيستيد و يا خطايي از شما مشاهده كرد كه به نظر وي به هيچ وجه قابل بخشش نبود، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سريعا رابطه خود را با شما قطع خواهد كرد.به عبارت ديگر، براي مرد متولد دي زناشويي در هر مرحله توأم با حساب و كتاب است.در سال هاي اول زندگي از نظم و ترتيب چنين مردي واقعا تعجب خواهيد كرد، او هر هفته در يك روز و يك ساعت معين براي والدين خود كاغذ مي نويسد، در يك روز و يك ساعت معين به فلان قوم خويش تلفن مي زند، سر ساعت چاي يا قهوه مي نوشد، فلان لباس خود را همشه در سمت چپ يا راست گنجه آويزان مي كند و كفش هايش را در روز معيني از هفته واكس مي زند و خلاصه نظم در هر كارش دقيقا جريان دارد.از نظر امور جنسي ظاهرا سردتر از مردان ديگر به نظر مي رسد، در حالي كه اين سرد مزاجي ظاهري است، به اين معني كه او فقط از نظر زباني و ابراز علاقه سردتر او مردان ديگر است و درغير صورت مي توان گفت كه از ديگران يك قدم هم جلوتر است. زناني كه در عرصه عشق به شوهرچرب زبان و عاشق پيشه نيازمند هستند، از برخورد با مرد متولد دي احساس كمبود مي كنند زيرا شخصيت او با رفتار عاشق پيشانه سازگاري ندارد.او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بيشتر پا به سن مي گذارد، سرزنده تر و شاداب تر مي شود و از اين نظر مسير زندگي شما در خلاف جهت اغلب زن هاي ديگر است.

او هرگز در نقش يك عاشق دل خسته ظاهر نمي شود، اما شعله علاقه هرگز در دل وي خاموش نخواهد شد و اين شعر حافظ كه مي گويد: « آتشي كه نميرد هميشه در دل ماست» در باره وي كاملاصادق است.حمايت مرد متولد دي از همسر و فرزندانش زياد و جدي است و اين مرد با گذشت زمان تغيير پيدا نمي كند. براي او شما هميشه همان دختر جواني هستيد كه در روزهاي اول آشنايي با او بوده ايد و فرزندانش نيز هميشه كودكان او هستند حتي اگر خود صاحب كودكان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟